Do de llengües/hebreu

http://www.ccma.cat/catradio/alacarta/nom-programa/Do-de-llengueshebreu/audio/505678/

El (lamentablement) desaparegut espai “Do de llengües” de Catalunya Ràdio, que consistia en uns minuts dedicats a parlar sobre les característiques principals i curiositats de diverses llengües, va estar un dia dedicat a l’hebreu.
El podeu sentir en aquest enllaç

Anuncis

3 responses to “Do de llengües/hebreu

  1. No vaig conèixer aquest programa, ni sabia que existís. Està molt bé!, i m’ha fet il·lusió que també hi hagués un episodi dedicat al romaní (que m’és proper). De fet, no m’he pogut estar de sentir-ne set o vuit episodis d’una tirada (si els hi trobo algun defecte és que són massa curts). Crec de cor que és un programa que s’hauria de recuperar.

    M'agrada

    • Era un programa que sortia de tant en tant en Catalunya Informació, com a petites píndoles entre programes. Era molt interessant. Quan va acabar molta gent va dir que era una llàstima i ells van dir que deixaven els podcasts al web.
      Ja fa temps d’això. No m’estranyaria que ho recuperessin.

      Liked by 1 person

  2. Tant de bo 🙂

    M'agrada

Deixa un comentari

